Într-o bătălie contra gablonțurilor, Oana Bîrsescu, fondatoarea Zea et Sia, vrea să atragă clienți prin bijuterii din aur rare sau unice pe piața locală, precum brățările matchwear sau cerceii cu toartă. Am aflat de la Oana cum a înființat un business cu bijuterii din aur fără să aibă cunoștințe în domeniu și cum reușește să tragă o linie între viața de antreprenoare și cea personală.
Pe scurt:
O nevoie concretă, un dram de curaj și multă pasiune
De la avocat, la mompreneur
Pălăriile purtate de o fondatoare de startup
De la 40.000, € la 14 colecții
Concurența bijuteriilor din aur ieftine
Despre provocări: magazin fizic, timp de producție, comunitate de sprijin
Direcții de dezvoltare: ghiduri de cumpărare & fonduri nerambursabile
Dacă Zea et Sia ar eșua....
O nevoie concretă, un dram de curaj și multă pasiune
Ca mulți alți antreprenori, Oana Bârsescu și-a pornit startupul de la o nevoie concretă proprie: să cumpere cercei siguri pentru fetele ei. Cerceii cu închidere tip toartă, altădată …