Citește interviuri interesante și pline de informații relevante, cu alți antreprenori locali. Descoperă cum au trecut ei peste provocările care te preocupă și pe tine și peste momentele de criză.
Într-o bătălie contra gablonțurilor, Oana Bîrsescu, fondatoarea Zea et Sia, vrea să atragă clienți prin bijuterii din aur rare sau unice pe piața locală, precum brățările matchwear sau cerceii cu toartă. Am aflat de la Oana cum a înființat un business cu bijuterii din aur fără să aibă cunoștințe în domeniu și cum reușește să tragă o linie între viața de antreprenoare și cea personală.
Măslinescu e un business de familie fără concurență în România – o cramă de ulei de măsline premium, care crește accelerat și totodată educă publicul autohton. Din crama Măslinescu pleci nu doar cu ulei de măsline de cea mai bună calitate, ci și cu răspunsuri la orice întrebare ai avea despre alegerea uleiului. Am aflat de fondatori, Georgian și Crina Dobre, cum s-au impus pe piață, cum mențin echilibrul între antreprenoriat și viața de cuplu și cum putem, ca simpli consumatori, să identificăm un ulei de măsline de calitate.
Cum transformi o investiție inițială de 600 de euro într-o cifră de afaceri de 175.000 de euro, vânzând o singură categorie de produse? Cât de mult contează un mentor bun și networkingul de calitate atunci când vrei să-ți construiești un business de succes? Despre acestea (și multe altele) am discutat cu Cristian Căzănaru, fondatorul Nuit, brandul care își propune să ofere perna ideală.
Descoperă mai jos cât de adevărată este statistica din titlu și ce contribuie la succesul unui startup. Pentru a transforma provocările în oportunități, ai în primul rând nevoie de o echipă eficientă, de finanțare strategică și de soluții de impact.
La început de pandemie, Raluca Hăulică a făcut pasul către antreprenoriat, alegându-și segmentul de „affordable luxury” din industria de încălțăminte. Astăzi, brandul ei, Alura, a ajuns la o cifră de afaceri de 600.000 de euro și este în proces de internaționalizare. Îți facem cunoștință cu filosofia de business a unui antreprenor din Generația Z.