Cum comunici și cum îți promovezi serviciul sau produsul la intrarea pe piață sau în faza de scalare? Cum îl prezinți clienților și cum le livrezi valoarea promisă? Găsești răspunsuri și instrumente în aceste materiale.
În spatele fiecărui contract semnat se află un pitch bine fundamentat. Și orice pitch reușit are două componente esențiale: un pitch deck bine structurat și un discurs pregătit cu grijă. În acest articol vom vorbi despre pitch deck: cât de lung ar trebui să fie, ce trebuie să includă, care sunt acele bune practici care te pot ajuta să te diferențiezi de ceilalți și cum arată câteva exemple de pitch deck-uri de la unele din cele mai mari companii, care au primit finanțări importante.
75% dintre marketeri folosesc instrumente de AI pentru a reduce sarcinile manuale. Iar HubSpot, platformă cu CRM integrat și bazată pe inteligență artificială, îți oferă acces, într-un singur loc, la instrumente de marketing, vânzări și servicii pentru clienți. Andrei Stoica, Managing Partner la agenția de growth marketing Stoica.co, ne explică în acest articol care sunt beneficiile folosirii unei astfel de platforme pentru dezvoltarea afacerii tale.
Influencer marketingul este o tehnică de marketing digital care ajută brandurile să se conecteze cu publicul lor țintă. Pentru a avea o colaborare cât mai fructuoasă cu un creator de conținut, trebuie să ai în vedere o serie de bune practici, despre care am vorbit cu Cristian China-Birta, Managing Partner Kooperativa 2.0.
Am participat la ediția de toamnă a GPeC Summit (8 octombrie, București), iar din cele 9 de ore de conținut practic furnizat de speakerii români și internaționali, cel mai mult ne-a impresionat prezentarea lui Kasim Aslam (Digital Marketing Expert). Acesta a avut un keynote speech acerb despre Google/Meta ads, plin de lecții utile și sfaturi practice pentru oricine își investește bugetul în reclame online, pentru a-și promova afacerea.
În funcție de tipul produsului/serviciului tău, poți folosi mai multe soluții la îndemână, ca să îl validezi în piață. Dar cea mai bună validare vine tot de la clienții care dispuși să plătească pentru ceea ce le oferi. Află mai multe de la Mircea Vădan (Managing Partner Activize)!