Marketing & vânzări

Odată ce ai creat un produs sau serviciu, afacerea ta are nevoie de o strategie de marketing, pentru a atrage vânzări constante și a fideliza clienții. Aici poți afla mai multe pe această temă.

Descoperă mai multe articole din categorie
Selectează doar video ( 29 )
  • Cum începi să vinzi pe eMAG Marketplace| Ghid rapid

    Cum începi să vinzi pe eMAG Marketplace| Ghid rapid

    Dacă vrei să îți listezi produsele pe cea mai mare platformă de e-commerce din România, acest ghid îți arată primii pași și beneficiile-cheie.

  • Cum vinzi pe eMAG | Rata de conversie, livrare, contabilitate, vânzări cross-border

    Cum vinzi pe eMAG | Rata de conversie, livrare, contabilitate, vânzări cross-border

    Platforma eMAG Marketplace este cel mai mare magazin online autohton: pe lângă produsele vândute de eMAG, aici se regăsesc ofertele a peste 64.000 de selleri perteneri. Dacă te gândești să începi să vinzi și tu pe acest marketplace digital, în acest articol afli răspunsuri la 8 întrebări despre care sunt pașii de urmat, contabilitate, livrare și administrarea unui cont de seller.

  • Cum te poate ajuta un brand content writer când afacerea crește?

    Cum te poate ajuta un brand content writer când afacerea crește?

    Când afacerea ta prinde avânt, nu mai este suficient doar să livrezi produse/servicii bune – ai nevoie să spui poveștile din spatele brandului într-un mod care să inspire și să creeze conexiuni reale. Însă, pe măsură ce agenda de antreprenor se umple cu strategii, parteneriate și decizii de business, scrisul rămâne tot mai des pe ultimul loc. Aici intervine un brand content writer: află mai jos de ce ai nevoie de unul.

  • Cum construiești un brand coerent | MASTERCLASS cu POARTA9 (RSA 2023)

    Cum construiești un brand coerent | MASTERCLASS cu POARTA9 (RSA 2023)

    În masterclassul „Cum construiești un brand coerent”, desfășurat în cadrul evenimentului Românii sunt antreprenori 2023, Mihaela Joița și Andrei Lasc (cofondatori POARTA 9) au explicat diferențele dintre marketing și branding, cum începi construcția unui brand și cum o susții în timp. Află mai multe urmărind înregistrarea de mai jos!

  • Cum ieși în evidență online ca brand, într-o lume plină de AI (chiar dacă nu ai buget)

    Cum ieși în evidență online ca brand, într-o lume plină de AI (chiar dacă nu ai buget)

    A avea un brand remarcat devine din ce în ce mai dificil într-un peisaj digital suprasaturat de conținut creat cu inteligența artificială. În acest context, descoperă două metode prin care o afacere poate ieși în evidență în mediul online: poveștile autentice, interesante și relevante, respectiv documentarea și experimentarea continuă.