Comerțul online se dezvoltă constant, pe platforme, marketplace-uri, aplicații și rețele sociale. Rămâi la curent cu ce e nou în domeniul e-commerce în România.
Dacă vrei să îți listezi produsele pe cea mai mare platformă de e-commerce din România, acest ghid îți arată primii pași și beneficiile-cheie.
Platforma eMAG Marketplace este cel mai mare magazin online autohton: pe lângă produsele vândute de eMAG, aici se regăsesc ofertele a peste 64.000 de selleri perteneri. Dacă te gândești să începi să vinzi și tu pe acest marketplace digital, în acest articol afli răspunsuri la 8 întrebări despre care sunt pașii de urmat, contabilitate, livrare și administrarea unui cont de seller.
În România, e-commerce-ul continuă să crească accelerat, dar această expansiune înseamnă și un impact semnificativ asupra mediului. O afacere online poate face tranziția către un model de consum mai sustenabil folosind ambalaje eco, optimizându-și website-ul sau prin inițiative re-commerce. Descoperă în infograficul de mai jos 11 strategii pentru a avea un business e-commerce cu adevărat responsabil față de planetă și societate.
A avea un brand remarcat devine din ce în ce mai dificil într-un peisaj digital suprasaturat de conținut creat cu inteligența artificială. În acest context, descoperă două metode prin care o afacere poate ieși în evidență în mediul online: poveștile autentice, interesante și relevante, respectiv documentarea și experimentarea continuă.
Folosește inteligența artificială pentru a obține date mai bune, nu pentru a fi mai eficient. Construiește avataruri de client și folosește-le pentru a crea o strategie. Optimizează-ți conținutul pentru motoarele de căutare cu ajutorul AI. Află din acest articol cum să devii un adevărat AI manager și să folosești instrumentele MarTech pentru businessul tău!