De 13 ani, Felicia caută soluții creative care să-i aducă pe oameni lângă companii mai mult sau mai puțin cunoscute, în mod firesc, în orice mediu (online, offline/ evenimente, tv etc). Pentru că doar acest firesc poate să facă din companii branduri și mai departe love brands. Pentru că doar acest firesc pot să facă din companii branduri și mai departe love brands. „Firesc” înseamnă că mi-ai oferit o soluție la o nevoie specifică (sau, ca în cazul proiectelor de interes public - îți arăt o nevoie și te invit să faci parte din soluție) mă faci să râd, mă faci curios, mă faci mândru, practic, îmi trezești o reacție. Acești ani au adus-o de multe ori aproape de branduri mari care activează în domeniul financiar (banking, fonduri de investiții, asigurări etc), dar s-a ocupat și preocupat și de branduri din retail, branduri auto, FMCG. Partea de strategie o preocupă la fel de mult ca zona de creație.
En Startario, trabajamos con especialistas para recopilar respuestas a las preguntas más apremiantes de los empresarios. Busque sus propios desafíos entre los que ya se abordan, o pídanos directamente y busquen una respuesta para usted.
Hacer una pregunta