Noutăți din tech, inteligență artificială și nu numai – toate își găsesc locul în această secțiune, unde reunim știri și know-how despre inovațiile din ecosistemul antreprenorial.
A avea un brand remarcat devine din ce în ce mai dificil într-un peisaj digital suprasaturat de conținut creat cu inteligența artificială. În acest context, descoperă două metode prin care o afacere poate ieși în evidență în mediul online: poveștile autentice, interesante și relevante, respectiv documentarea și experimentarea continuă.
Agricultura din România se află în fața unei transformări digitale inevitabile. Tehnologii de ultimă generație precum inteligența artificială, the internet of things (IoT) sau 5G pot contribui semnificativ la eficientizarea sectorului agricol românesc. Raportul Romanian Agrifood Startups Overview 2024 evidențiază atât evoluțiile concrete din acest sector, cât și startupurile care pot oferi soluții tehnologice pentru creșterea randamentelor sau digitalizarea lanțurilor de aprovizionare.
Folosește inteligența artificială pentru a obține date mai bune, nu pentru a fi mai eficient. Construiește avataruri de client și folosește-le pentru a crea o strategie. Optimizează-ți conținutul pentru motoarele de căutare cu ajutorul AI. Află din acest articol cum să devii un adevărat AI manager și să folosești instrumentele MarTech pentru businessul tău!
AI Overviews sunt rezumatele generate de Google folosind inteligența artificială, afișate automat pe poziția 0 în rezultatele căutării. Lansate la final de mai și în România, acestea schimbă strategia SEO a magazinelor e-commerce și a altor website-uri. Află din articolul de față ce trebuie să faci, din sfaturile experților prezenți la ediția de primăvară a GPeC Summit (27 aprilie, Teatrul Național București).
România are un ecosistem de inovare tânăr, cu potențial, care ar putea fi susținut de jucători care să încurajeze colaborarea dintre investitori, mediul de cercetare și afacerile aflate la început. În acest context, nou-lansatul EIT Community RIS Hub Romania își propune să faciliteze accesul startupurilor la finanțare și conexiunile dintre stakeholderi într-un mod mai coerent și mai bine conectat la nevoile pieței europene.