Webinar FOCUS | Cum testezi dacă produsul tău va avea succes. Primii pași
20.09.2021
Primii pași pentru a începe procesul de validare: ce este propunerea de valoare, de ce e ea importantă în relația dintre client și produs/serviciu și care sunt întrebările corecte pentru a o găsi pe a ta? Aflăm de la Adina Crețu (Director Programs & Entrepreneurial Growth, Impact Hub Bucharest) și Diana Matache (Community Builder Startarium).
Pe 29 sepembrie, la ora 17:00, a avut loc prima sesiune din programul Startarium FOCUS: Validare, deschisă tuturor celor ce au aplicat în program.
Urmărește înregistrarea webinarului:
Am învățat despre primii pași în procesul de validare:
Cea mai complexă platformă pentru antreprenori la început de drum. Din 2016, Startarium oferă acces la toate resursele necesare pentru a lansa și a crește o afacere de succes. Platforma este construită pe 4 piloni, meniți să ofere sprijin pe cele 4 verticalele ale creșterii antreprenoriale – know how, instrumente, o rețea de oameni și organizații la care poți apela și oportunități active de finanțare și dezvoltare.
Noutăți din business, Idei & modele de business, Incubatoare & acceleratoare
ÎNSCRIERI ÎNCHISE | 1 problemă. 10 antreprenori. 10 mentori pentru a o rezolva. O serie de programe-capsulă pentru antreprenori, concentrate pe rezolvarea unei singure nevoi esențiale în business, cu ajutorul Rețelei Startarium. Vei obține perspective noi, soluții și îndrumare structurată, prin mentorat 1-la-1, peer-sharing, teorie și practică. Aplică azi!
Propunerea de valoare descrie valoarea pe care o aduci clienților tăi, într-un mod concis, relevant și simplu. Descoperă mai jos cum folosești un Value Proposition Canvas, pentru a o clarifica!
Te așteptăm la Românii sunt antreprenori ca să-ți iei doza de inspirație de la speakerii de pe scenă, să vezi pitchurile din finala competiției, să descoperi afaceri care schimbă lucrurile și să iei pulsul ecosistemului antreprenorial românesc.
Crearea unei comunități cere implicare și alegeri strategice, dar și o motivație puternică drept punct de pornire și obiective pe termen lung. Ce înseamnă o comunitate de business? Care sunt principiile după care să te ghidezi când o construiești? Și, mai ales, răspunde ea unei nevoi reale a membrilor? Răspundem la aceste întrebări alături de 3 organizații cu ADN comunitar – We For Real, Kofi Ti și Magazin Zero Waste.
La început de pandemie, Raluca Hăulică a făcut pasul către antreprenoriat, alegându-și segmentul de „affordable luxury” din industria de încălțăminte. Astăzi, brandul ei, Alura, a ajuns la o cifră de afaceri de 600.000 de euro și este în proces de internaționalizare. Îți facem cunoștință cu filosofia de business a unui antreprenor din Generația Z.
Elon Musk anunță că a vândut platforma X companiei sale xAI, China și UE discută „condiții de concurență echitabile” în domeniul comerțului, în contextul războiului economic declanșat de SUA, și fondul de investiții Mid Europa Partners a decis să scoată la vânzare Urgent Cargus, al doilea cel mai mare jucător din industria de curierat. Ce altceva s-a mai întâmplat săptămâna asta în business? Rămâi aproape și-ți spunem îndată. Bine ai revenit la „Pastila de antreprenoriat”!
A cikk többi részének elolvasásához jelentkezz be a fiókodba
Nu ai încă un cont? Încearcă accesul nelimitat la informație, inspirație și educație,
prin conținut original și atent curatoriat.Totul, de la 1 Euro pe lună.