Business la cheie, fără investiții inițiale, prin modelul de agenție Froo

Un nou jucător pe piața magazinelor de proximitate din România, grupul polonez Żabka a deschis în a doua jumătate a anului trecut 60 de magazine Froo de „modern convenience” în București și împrejurimi. Organizate în sistem de agenție, acestea sunt practic businessuri „la cheie” pentru antreprenori începători sau cu experiență. Am discutat cu Radu Trandafir, General Manager Froo România Retail S.R.L. & DRIM Daniel Distributie, despre extinderea operațiunilor Żabka Group în România și despre rolul pe care Froo îl poate juca în stimularea mediului antreprenorial.

Un nou brand în portofoliul Zabka, Froo înseamnă magazine de tip modern convenience, care oferă consumatorilor produse de băcănie și bistro adaptate nevoilor lor din orice moment al zilei, de la cafeaua de dimineață la ingrediente pentru o cină rapidă sau chiar aprovizionarea de weekend. 

Ce este modelul de agenție? 

Magazinele Froo funcționează pe un model de agenție, diferit de cel de franciză. Echipa lanțului de magazine le oferă partenerilor (agenților) magazine complet aprovizionate, asigurând instruirea și know-how-ul necesar la început de drum și sprijin în formarea angajaților. Rolul partenerilor, mai apoi, este acela de a angaja personal și de a conduce magazinele conform standardelor Froo, asigurând o …