Influencer marketingul este o tehnică de marketing digital care ajută brandurile să se conecteze cu publicul lor țintă. Pentru a avea o colaborare cât mai fructuoasă cu un creator de conținut, trebuie să ai în vedere o serie de bune practici, despre care am vorbit cu Cristian China-Birta, Managing Partner Kooperativa 2.0.
O strategie de influencer marketing poate fi o metodă eficientă de a-ți aduce produsele/serviciile în fața cât mai multor potențiali clienți (deci de a genera brand awareness), de a construi încredere și a vinde mai mult. Creatorii de conținut pot face un takeover al contului tău de Instagram, pot primi produse sau conținut exclusiv, pot organiza sesiuni de live shopping, experiențe offline memorabile, provocări care să devină virale pe TikTok sau te pot intervieva pe YouTube, în timp ce povestești cum ți-ai început afacerea.
Pe scurt
-
Alege influenceri relevanți
-
Definește obiective clare, măsoară și optimizează
-
Nu uita de un contract detaliat
Online Content Creator @ Impact Hub Bucharest
Sunt pasionată de scriitură și am în tolbă experiența de jurnalist (în presa scrisă), om de comunicare (în agenții de PR) și blogger (pe nișa cinematografică). Scriu cu același drag și spor de 18 ani încoace și creez texte redactate atent, țintite bine și care dau de gândit, când ajung la destinatar.
Lee y
-
Analize & opinii, Green Startups, Idei & modele de business
La nivel global, doar un copac este plantat pentru fiecare 8 copaci tăiați. Dincolo de cifre, dificultățile de reîmpădurire vin și din tipul de sol, condițiile de mediu și dificultățile legate de teren. O companie românească formată din 5 ingineri și cercetători își propune să rezolve aceste probleme cu ajutorul unor drone ce lansează nu semințe, ci proiectile cu puieți deja crescuți. Află cum vor cei de la Seedpods să schimbe felul în care plantăm și creștem pădurile. Seedpods se numără printre participanții din categoria Seed Stage în ediția din 2024 a programului Romania ClimAccelerator, organizat de Impact Hub Bucharest și partenerul principal Raiffeisen Bank România, cu sprijinul EIT Climate-KIC să schimbe felul în care plantăm și creștem pădurile.
-
Noutăți din business, Green Startups, Marketing & vânzări, Marketing & vânzari
Fundația Ellen MacArthur și Kantar au lansat „Ghidul de marketing pentru economia circulară”, un document menit să ofere companiilor competențele necesare ca să treacă de la o economie liniară la una circulară. Inițiativa ajută experții în marketing să valorifice principiile sustenabilității, stimulând în același timp creșterea afacerilor și sporind loialitatea clientelară.
-
Dezvoltare personală, Marketing & vânzari, Pitching
În spatele fiecărui contract semnat se află un pitch bine fundamentat. Și orice pitch reușit are două componente esențiale: un pitch deck bine structurat și un discurs pregătit cu grijă. În acest articol vom vorbi despre pitch deck: cât de lung ar trebui să fie, ce trebuie să includă, care sunt acele bune practici care te pot ajuta să te diferențiezi de ceilalți și cum arată câteva exemple de pitch deck-uri de la unele din cele mai mari companii, care au primit finanțări importante.
-
Analize & opinii, Investiții, Investiții
Te-ai gândit să apelezi la o firmă de consultanță, care să te ajute cu depunerea unei cereri de finanțare pentru accesarea de fonduri europene? Articolul de față te ajută să iei o decizie informată, pentru a-ți maximiza șansele de a obține suma dorită.
-
Marketing & vânzări
Începe orice proces de branding cu ideea, nu cu logo-ul. Nu-ți alege culorile la întâmplare. Implică-te activ. Acestea sunt câteva dintre lecțiile despre identitate de brand desprinse de la a treia ediție a workshopului interactiv Startup World Café, organizat de Startarium, la care le-am avut invitate pe fondatoarele agenției de branding participativ Copera.
-
Dezvoltare personală, Leadership & management
Pe 5 decembrie, Paul J. R. Renaud, coach cu vastă experiență în lucrul cu multinaționale din România pe teme de marketing, vânzări sau leadership, va susține, la Impact Hub Bucharest, un workshop dedicat creării de rețele de contacte. În pregătirea workshopului, am vorbit cu Paul despre abilitățile de networking ale liderilor de succes și despre cum ideile bune de afaceri se fac cunoscute prin crearea de rețele de contacte.