Află ce spun experții din rețeaua de aliați Startarium despre noutățile și tendințele din mediul de afaceri contemporan.
La nivel global, doar un copac este plantat pentru fiecare 8 copaci tăiați. Dincolo de cifre, dificultățile de reîmpădurire vin și din tipul de sol, condițiile de mediu și dificultățile legate de teren. O companie românească formată din 5 ingineri și cercetători își propune să rezolve aceste probleme cu ajutorul unor drone ce lansează nu semințe, ci proiectile cu puieți deja crescuți. Află cum vor cei de la Seedpods să schimbe felul în care plantăm și creștem pădurile. Seedpods se numără printre participanții din categoria Seed Stage în ediția din 2024 a programului Romania ClimAccelerator, organizat de Impact Hub Bucharest și partenerul principal Raiffeisen Bank România, cu sprijinul EIT Climate-KIC să schimbe felul în care plantăm și creștem pădurile.
Te-ai gândit să apelezi la o firmă de consultanță, care să te ajute cu depunerea unei cereri de finanțare pentru accesarea de fonduri europene? Articolul de față te ajută să iei o decizie informată, pentru a-ți maximiza șansele de a obține suma dorită.
De-a lungul celor 8 ani de existență, Startarium a fost un partener de nădejde pentru toți cei care au avut curajul să-și transforme ideile în realitate. De la prima noastră întâlnire, fie că a fost printr-un curs online, un articol util ori inspirațional sau o competiție de pitching, am fost alături de voi și am învățat unii de la alții. Am creat, împreună, o comunitate în care antreprenorii, freelancerii, profesioniștii și echipele lor au găsit soluții la provocările lor. Și, mai important, au găsit inspirație și conexiuni valoroase.
PurposeTech este singurul fond de investiții din Europa Centrală și de Est pentru startupuri very early-stage și pre-seed, axate pe impact: sănătate, educație, sustenabilitate. Am stat de vorbă cu Fred Fous (Fondator & General Partner PurposeTech) despre ce caută la fondatorii în care investește, despre wellbeing-ul antreprenorial și de ce investițiile de capital de risc nu sunt soluția pentru orice startup.
Influencer marketingul este o tehnică de marketing digital care ajută brandurile să se conecteze cu publicul lor țintă. Pentru a avea o colaborare cât mai fructuoasă cu un creator de conținut, trebuie să ai în vedere o serie de bune practici, despre care am vorbit cu Cristian China-Birta, Managing Partner Kooperativa 2.0.