La început de pandemie, Raluca Hăulică a făcut pasul către antreprenoriat, alegându-și segmentul de „affordable luxury” din industria de încălțăminte. Astăzi, brandul ei, Alura, a ajuns la o cifră de afaceri de 600.000 de euro și este în proces de internaționalizare. Îți facem cunoștință cu filosofia de business a unui antreprenor din Generația Z.
Pentru multe businessuri, pandemia COVID-19 a fost un moment dificil – a fost nevoite să își reducă operațiunile, să pivoteze sau să își închidă porțile. Pe de altă parte, au existat și antreprenori care au profitat de acest răgaz pentru a-și așeza gândurile și a-și transforma ideile într-un plan de afaceri concret.
Este și cazul Ralucăi Hăulică (29 de ani), fondatoarea Alura: în primele săptămâni ale pandemiei, a profitat de cele câteva săptămâni libere pe care le avea la dispoziție ca să înceapă un proiect nou; între timp, acesta a devenit un brand de affordable luxury care a devenit un nume established în comunitatea locală de fashion.
Absolventă de Litere, …