Am participat la ediția de toamnă a GPeC Summit (8 octombrie, București), iar din cele 9 de ore de conținut practic furnizat de speakerii români și internaționali, cel mai mult ne-a impresionat prezentarea lui Kasim Aslam (Digital Marketing Expert). Acesta a avut un keynote speech acerb despre Google/Meta ads, plin de lecții utile și sfaturi practice pentru oricine își investește bugetul în reclame online, pentru a-și promova afacerea.
Kasim Aslam (Digital Marketing Expert, Cofondator ParetoTalent.com și DrivenMastermind.com) a fondat 5 afaceri de succes (pe 2 le-a vândut pe bani buni), a scris cărți despre marketing și a deținut cea mai mare agenție de Google Ads din SUA, Solutions 8. În prezentarea sa (intitulată „Tot ce știi despre media buying e o minciună!”), acesta a explicat de ce cifrele care reflectă impactul reclamelor pe Google și Meta nu sunt reale. Și de ce metodele clasice de media buying (reclame la TV, radio, în presa scrisă, pe panouri outdoor, pe canale digitale – website-uri, social media, servicii de streaming, aplicații) nu fac decât să-ți consume rapid și fără rost bugetul de publicitate.
Pe scurt
-
Suntem într-o bulă de trafic
-
De ce nu vezi în 30 de zile impactul reclamelor tale
-
Datele analitycs nu reflectă realitatea
Online Content Creator @ Impact Hub Bucharest
Sunt pasionată de scriitură și am în tolbă experiența de jurnalist (în presa scrisă), om de comunicare (în agenții de PR) și blogger (pe nișa cinematografică). Scriu cu același drag și spor de 18 ani încoace și creez texte redactate atent, țintite bine și care dau de gândit, când ajung la destinatar.
More on this topic
-
Știri din ecosistem
Serviciul de plăți online Pago a strâns 2,3 milioane de euro cu ajutorul SeedBlink. 225 de investitori privați au susținut viziunea companiei Pago. Capitalul va fi utilizat, printre altele, pentru îmbunătățirea funcționalităților aplicației Pago.
-
Interviuri și opinii, Știri din ecosistem
La How to Web 2024, Startarium a vorbit cu antreprenori vizionari despre soluțiile lor și impactul pe care-și doresc să-l aibă. Descoperă în acest articol startupurile din zona tech.
-
Știri din ecosistem, Podcast
Săptămâna asta, mai mult ca oricând, s-au întețit discuțiile în media românească despre diferențele dintre generații la locul de muncă - unii sunt complet nemulțumiți de tinerii ieșiți de pe băncile facultății, alții explică de ce felul lor de a fi este un atu în economia de azi, nu un handicap. Am avut și un scandal imobiliar care a făcut înconjurul presei, dar și o furtună solară care a adus aurorele boreale în România - parcă știa că avem nevoie de ceva spectaculos care să mai calmeze spiritele.
-
Știri din ecosistem
Am fost prezenți la conferința How to Web 2024 (2-3 octombrie, București), alături de peste 3.000 de participanți (inter)naționali, 600 de startupuri, 200 de investitori și 100 de speakeri. Și am strâns mai jos cele mai utile lecții și cele mai interesante informații aflate la fața locului, pentru fondatorii de startupuri.
-
Știri din ecosistem
Ne-am întâlnit pe 1 octombrie la a doua ediție Startup World Café, workshopul colaborativ lunar inițiat de Startarium, găzduit de Impact Hub Bucharest. De data asta, discuția s-a concentrat pe o temă mereu actuală din cauza birocrației stufoase, a experților greu de găsit sau de contractat sau a informației greu de accesat: provocări legislative și administrative în gestionarea businessului.
-
Știri din ecosistem, Podcast
Săptămâna asta a fost, fără doar și poate, cu și despre antreprenori. Am fost la How To Web, ne-a plăcut (revenim cu impresii cât ai spune „Startup”), și cumva am reușit să culegem pentru tine și cele mai importante știrile ale săptămânii. Pe scurt - o săptămână plină, dar productivă. Vorbim săptămâna asta despre investiții, competiția pentru startupuri Romania Startup Awards și despre transformarea PFA-urilor în SRL-uri. În plus, povestim despre cum să-ți setezi corect obiectivele de marketing. Bine ai revenit la „Pastila de antreprenoriat”!