Andrei este un antreprenor experimentat, pasionat de design thinking, digital marketing și tehnologie. În prezent conduce agenția STOICA.CO (parte din BBN International), o agenție de marketing B2B care ajută companiile tech să comunice mai bine printr-o abordare de marketing bazată pe valoare.
Deși în mod tradițional e asociat cu echipele de creație din marketing și publicitate, brieful de proiect este, de fapt, un document extrem de versatil și de util de transmis atât echipei tale interne, cât și colaboratorilor externi cu care lucrezi, și poate fi aplicat în diverse industrii și tipuri de activități.
75% dintre marketeri folosesc instrumente de AI pentru a reduce sarcinile manuale. Iar HubSpot, platformă cu CRM integrat și bazată pe inteligență artificială, îți oferă acces, într-un singur loc, la instrumente de marketing, vânzări și servicii pentru clienți. Andrei Stoica, Managing Partner la agenția de growth marketing Stoica.co, ne explică în acest articol care sunt beneficiile folosirii unei astfel de platforme pentru dezvoltarea afacerii tale.
Artele vizuale par să transpună sentimentul perioadei în care se conturează. Secolul ăsta totul pare să fie despre culori puternice, reducerea la esențial, tehnologie și adaptabilitate.