Inginer de formație (chimie organica), Mihai și-a descoperit pasiunea pentru marketing cu ocazia unui internship la P&G în 1999. A facut primii pași în marketing la P&G apoi a schimbat detergenții pe bere, devenind brand managerul care a făcut din Timișoreana leaderul pieței berii românești. Succesul Timișoreana i-a deschis ușa către poziții de director de marketing internațional în grupul SABMiller. Viața de expat a fost minunată career-wise, dar îi lipsea o parte importantă, numită "acasă". În 2012, Mihai a revenit în România ca VP Marketing și Strategie al Ursus Breweries, de unde a contribuit decisiv la re-câștigarea poziției de leader incontestabil al berii în România dar și ca voluntar implicat în industria de marketing și comunicare: Președinte al International Advertising Association Romania, VP IAA Worldwide și Presedinte al Effie 2020. După aproape 20 de ani de corporație, Mihai a facut pasul spre libertatea antreprenorială, având o multitudine de roluri ca Management Advisor (Untold, Therme Group, Zarea SA), Business Developer și Co-Founder al Epic Visits, dar și voluntar activ în mai multe asociații. Mihai este un avocat pasionat al puterii extraordinare a poveștilor în lumea intercontectată de azi. Și un susținător pasionat al folosirii acestei adevarate superputeri doar în scopuri nobile. Great power, great responsibility :)
În webinarul de pe 25 iunie i-am avut alături de noi pe Raluca Jianu (Epic Visits) și Claudiu Petria (Questo), care au vorbit despre parcursul lor de la idee la afacere.
En Startario, trabajamos con especialistas para recopilar respuestas a las preguntas más apremiantes de los empresarios. Busque sus propios desafíos entre los que ya se abordan, o pídanos directamente y busquen una respuesta para usted.
Hacer una preguntaEn Startario, la tutoría es una mezcla de desafíos y apoyo, en el que el mentor lo guía en un viaje a través del cual ya ha pasado. Usted obtiene nuevas perspectivas sobre su negocio, pruebe sus ideas y crece como empresario, 100% gratis.
Solicitar la tutoría