Am participat la ediția de toamnă a GPeC Summit (8 octombrie, București), iar din cele 9 de ore de conținut practic furnizat de speakerii români și internaționali, cel mai mult ne-a impresionat prezentarea lui Kasim Aslam (Digital Marketing Expert). Acesta a avut un keynote speech acerb despre Google/Meta ads, plin de lecții utile și sfaturi practice pentru oricine își investește bugetul în reclame online, pentru a-și promova afacerea.
Kasim Aslam (Digital Marketing Expert, Cofondator ParetoTalent.com și DrivenMastermind.com) a fondat 5 afaceri de succes (pe 2 le-a vândut pe bani buni), a scris cărți despre marketing și a deținut cea mai mare agenție de Google Ads din SUA, Solutions 8. În prezentarea sa (intitulată „Tot ce știi despre media buying e o minciună!”), acesta a explicat de ce cifrele care reflectă impactul reclamelor pe Google și Meta nu sunt reale. Și de ce metodele clasice de media buying (reclame la TV, radio, în presa scrisă, pe panouri outdoor, pe canale digitale – website-uri, social media, servicii de streaming, aplicații) nu fac decât să-ți consume rapid și fără rost bugetul de publicitate.
Pe scurt
-
Suntem într-o bulă de trafic
-
De ce nu vezi în 30 de zile impactul reclamelor tale
-
Datele analitycs nu reflectă realitatea
Online Content Creator @ Impact Hub Bucharest
Sunt pasionată de scriitură și am în tolbă experiența de jurnalist (în presa scrisă), om de comunicare (în agenții de PR) și blogger (pe nișa cinematografică). Scriu cu același drag și spor de 18 ani încoace și creez texte redactate atent, țintite bine și care dau de gândit, când ajung la destinatar.
Lee y
-
Noutăți din business, Evenimente de business
Te așteptăm la Românii sunt antreprenori ca să-ți iei doza de inspirație de la speakerii de pe scenă, să vezi pitchurile din finala competiției, să descoperi afaceri care schimbă lucrurile și să iei pulsul ecosistemului antreprenorial românesc.
-
Idei & modele de business, Marketing & vânzări
Crearea unei comunități cere implicare și alegeri strategice, dar și o motivație puternică drept punct de pornire și obiective pe termen lung. Ce înseamnă o comunitate de business? Care sunt principiile după care să te ghidezi când o construiești? Și, mai ales, răspunde ea unei nevoi reale a membrilor? Răspundem la aceste întrebări alături de 3 organizații cu ADN comunitar – We For Real, Kofi Ti și Magazin Zero Waste.
-
E-Commerce, Idei & modele de business, Profil de antreprenor
La început de pandemie, Raluca Hăulică a făcut pasul către antreprenoriat, alegându-și segmentul de „affordable luxury” din industria de încălțăminte. Astăzi, brandul ei, Alura, a ajuns la o cifră de afaceri de 600.000 de euro și este în proces de internaționalizare. Îți facem cunoștință cu filosofia de business a unui antreprenor din Generația Z.
-
Noutăți din business, Știri despre investiții, Evenimente de business, Investiții, Pitching
Au mai rămas doar două săptămâni în care antreprenorii se pot înscrie în competiția „Românii sunt antreprenori”, care are loc pe 15 mai 2025, la Radisson Blu Hotel (București). În joc sunt premii în bani (în valoare totală de 50.000 de euro) și nu numai.
-
Noutăți din business, AgriFood, Antreprenoriat feminin
Impact Hub Bucharest și EIT Food anunță startul înscrierilor la acceleratorul Empowering Women in Agrifood. Dedicat antreprenoarelor și proiectelor create de acestea în domeniul agroalimentar, EWA va oferi mentorat, sesiuni de training, sprijin continuu și două granturi în valoare de 10.000 și 5.000 de euro.
-
Noutăți din business
Pentru majoritatea startupurilor din România, accesul la finanțare sau la programe prin care să ajungă la investitori este o provocare continuă. Fără sprijin, multe rămân blocate în stadiul de idee sau nu reușesc să se dezvolte. Pentru a le veni în ajutor, Impact Hub Bucharest și Startarium le oferă un spațiu de coworking gratuit și acces la acces la mentorat și acceleratoarele proprii.