E-Commerce

Comerțul online se dezvoltă constant, pe platforme, marketplace-uri, aplicații și rețele sociale. Rămâi la curent cu ce e nou în domeniul e-commerce în România.

Descoperă mai multe articole din categorie
Selectează doar video ( 1 )
  • Cum ieși în evidență online ca brand, într-o lume plină de AI (chiar dacă nu ai buget)

    Cum ieși în evidență online ca brand, într-o lume plină de AI (chiar dacă nu ai buget)

    A avea un brand remarcat devine din ce în ce mai dificil într-un peisaj digital suprasaturat de conținut creat cu inteligența artificială. În acest context, descoperă două metode prin care o afacere poate ieși în evidență în mediul online: poveștile autentice, interesante și relevante, respectiv documentarea și experimentarea continuă.

  • Cum să folosești AI-ul pentru creșterea afacerii tale online | Strategii, prompturi și exemple

    Cum să folosești AI-ul pentru creșterea afacerii tale online | Strategii, prompturi și exemple

    Folosește inteligența artificială pentru a obține date mai bune, nu pentru a fi mai eficient. Construiește avataruri de client și folosește-le pentru a crea o strategie. Optimizează-ți conținutul pentru motoarele de căutare cu ajutorul AI. Află din acest articol cum să devii un adevărat AI manager și să folosești instrumentele MarTech pentru businessul tău!

  • Ghid complet pentru a apărea în Google AI Overviews (poziția 0), în 2025

    Ghid complet pentru a apărea în Google AI Overviews (poziția 0), în 2025

    AI Overviews sunt rezumatele generate de Google folosind inteligența artificială, afișate automat pe poziția 0 în rezultatele căutării. Lansate la final de mai și în România, acestea schimbă strategia SEO a magazinelor e-commerce și a altor website-uri. Află din articolul de față ce trebuie să faci, din sfaturile experților prezenți la ediția de primăvară a GPeC Summit (27 aprilie, Teatrul Național București).

  • Ce trebuie să conțină un website e-commerce de succes (infografic)

    Ce trebuie să conțină un website e-commerce de succes (infografic)

    Dacă îți vinzi produsele pe internet, ai nevoie de un website e-commerce pus la punct, care să transforme cât mai mulți vizitatori în clienți. Pentru a avea vânzări și a fi profitabil, un magazin online trebuie construit din start pe o fundație solidă (brandingul afacerii tale) și trebuie să conțină o serie de elemente vitale. Despre acestea din urmă discutăm pe larg în articolul de mai jos.

  • Cum să faci Google/Meta ads mai ieftin și mai eficient

    Cum să faci Google/Meta ads mai ieftin și mai eficient

    Am participat la ediția de toamnă a GPeC Summit (8 octombrie, București), iar din cele 9 de ore de conținut practic furnizat de speakerii români și internaționali, cel mai mult ne-a impresionat prezentarea lui Kasim Aslam (Digital Marketing Expert). Acesta a avut un keynote speech acerb despre Google/Meta ads, plin de lecții utile și sfaturi practice pentru oricine își investește bugetul în reclame online, pentru a-și promova afacerea.