Dacă îți vinzi produsele pe internet, ai nevoie de un website e-commerce pus la punct, care să transforme cât mai mulți vizitatori în clienți. Pentru a avea vânzări și a fi profitabil, un magazin online trebuie construit din start pe o fundație solidă (brandingul afacerii tale) și trebuie să conțină o serie de elemente vitale. Despre acestea din urmă discutăm pe larg în articolul de mai jos.
Degeaba ai reclame online care îi direcționează pe consumatori către landing page-uri cu oferte, dacă nu ți-ai gândit întregul website din punctul de vedere al călătoriei clientelare, al experienței utilizatorilor (User Experience/UX) și dacă nu știi cine ți-ar putea fi client, ce nevoi are, ce caută el online, cum poate găsi asta ușor pe site, ce l-ar convinge să cumpere, cum achiziționează/returnează cât mai rapid, cum poate deveni client recurent și cum te poate recomanda și altora.
Pe scurt
Pornește de la branding
Homepage
Top bar
Navigation menu
Footer
Pagini de produs
Ckeckout
Politică de retur
Pași post-comandă
Relația cu clienții
Fidelizare clientelară
Concluzie
Magazinul tău online trebuie …