Conceptul de „landing page” este unul extrem de important în orice strategie de marketing. Dacă vrei să afli ce este un landing page, de ce ai nevoie de așa ceva și cum îl poți integra și tu în mod eficient în promovarea afacerii tale, citește articolul de mai jos.
Transformarea vizitatorilor în lead-uri (potențiali clienți, care sunt interesați de oferta brandului tău) este o etapă necesară în orice strategie de marketing și este primul pas în crearea unei relații între compania ta și consumatori. Iar pentru asta nu trebuie să uiți de landing pages sau lead-capture pages, mai ales dacă vinzi online! Un landing page creat cu atenție, care operează independent de website-ul tău principal, este un instrument de marketing care are o putere enormă: determină conversii, îți permite să targhetezi un anumit public, să atingi anumite obiective de marketing și să optimizezi ROI-ul (Return on Investment).
Orice afacere online (și chiar offline) poate beneficia de pe urma creării de landing pages eficiente și trebuie să aibă așa ceva. Nu trebuie neapărat să ai un magazin e-commerce pentru a le utiliza: le poți folosi pentru a direcționa către ele reclamele, pentru campanii pe termen scurt sau chiar testarea unei noi idei de afaceri.
Poți crea câte o astfel de pagină pentru fiecare ofertă sau campanie nouă. Cu cât ai mai multe, cu atât e mai bine, spun experții în marketing: așa poți targeta diferite segmente de clienți, în diferite etape ale pâlniei de vânzare și poți contribui la SEO, pentru că mai multe pagini ale website-ului tău vor apărea în rezultatele căutării pe Google (SERPs).
👉 Companiile care au 31-40 de landing pages au de 7 ori mai multe lead-uri decât cele cu doar 1-5 astfel de pagini. Cele cu peste 40 generează de 12 ori mai multe!