Produsul sau serviciul pe care îl oferi este mai complex decât funcționalitățile sale – e ”întregit” și de felul în care este comunicat și promovat încă de la început. Produsul, cum îl scoți pe piață, cum îl prezinți clienților și cum le livrezi valoarea promisă - învață despre toate în acest curs ghidat.
Ceea ce oferi prin afacerea ta este mai complex decât funcționalitățile produsului – e ”întregit” și de felul în care este comunicat și promovat încă de la început. Cum arată și cum e scos pe piață produsul, cum îl prezinți clienților și cum le livrezi valoarea promisă - despre toate vei învăța aici.
Dacă ai o idee de afacere nouă sau o nouă verticală de business, o documentare temeinică te va ajuta să explorezi potențialul pieței pe care o adresezi, să estimezi competiția și să îți poți evalua obiectiv diferențiatorii.
O poveste bine spusă inspiră, mobilizează și rămâne în memoria celor care o aud. La fel și în cazul companiei tale – povestea devine o modalitate de conectare cu cei care ți-ar putea folosi produsul, dar și cu cei care fac parte din echipa ta. Află cum faci asta de la Georgiana Ilie, reporter DoR și trainer de storytelling.
”Nu am fonduri să investesc în marketing, produsul nu este promovat, așa că nu am suficiente vânzări, deci în continuare nu am fonduri” - îți sună cunoscut? Vestea bună e că există tehnici de marketing pe care le poți aplica pentru a câștiga tracțiune.
Facebook Ads este unul dintre cele mai la îndemână instrumente pe care le poți folosi pentru a-ți promova afacerea sau a-ți testa ideea. Ca să fie eficient și să îți aducă rezultatele dorite, la început trebuie să ai în vedere câteva lucruri foarte importante. Află care sunt ele din cursul susținut de Dani Matei, marketer online.
Pentru startup-uri, promovarea media este o metodă gratuită de a ajunge la un public potențial, dar și de a se conecta cu potențiali parteneri de business sau chiar investitori. Cum ajungi însă în publicațiile de interes pentru industria ta? Află din cursul susținut de Vlad Andriescu, Redactor-șef Start-up.ro.
Când vrei ca produsul tău să ajungă la comunitatea căreia i se adresează, campaniile cu influenceri pot fi un bun instrument de promovare. Pentru ca ele să aibă impactul dorit, e bine să le planifici în detaliu. Iată care sunt recomandările lui Cristian China Birta, blogger și antreprenor.
Dacă ai o afacere, trebuie să fii oricând pregătit cu un plan de comunicare de criză, care să te ghideze în astfel de cazuri. Acest lucru este esențial mai ales în cazul companiilor la început, pentru că ele au mult mai mult de pierdut de pe urma unui astfel de incident decât un brand mare. Află mai multe de la Ana Maria Diceanu, specialist în comunicare.
Valoarea primelor vânzări poate fi privită din mai multe perspective: pe lângă veniturile aduse, pot fi o oportunitate de a primi feedback relevant: atât despre comportamentul clienților tăi, cât și în privința beneficiilor pe care le aduce produsul sau serviciul. Iată ce trebuie să știi despre vânzări: