Crowdfundingul democratizează procesul de finanțare al afacerilor și te ajută să generezi vizibilitate pentru ideea ta, să o validezi, să obții primii clienți și să îți definești obiectivele pe termen mediu sau lung. Dacă această metodă de finanțare participativă este o variantă pentru tine, află mai jos pe ce platforme românești sau internaționale poți începe o campanie de crowdfunding.
Una dintre metodele de a obține finanțare pentru propria afacere este o platformă de crowdfunding. Prin intermediul acestui proces, câștigi know-how, îți validezi ideile și obții feedback și bani în avans fix de la viitorii tăi clienți. În plus, îți poți crea o comunitate, mobiliza susținători și elimina restricțiile geografice. Acest mecanism poate fi folosit cu succes de afaceri din industrii diferite, aflate în prag de lansare sau în plin proces de scalare.
Pe scurt
- Ce este crowdfundingul
- 5 ani de crowdfunding, pe Startarium
-
Modele de crowdfunding
Citește și
-
90% dintre startupuri eșuează | 8 sfaturi ca să rămâi în cei 10%
Finanțare, Profil de antreprenor, Dezvoltare personală
-
Cine sunt cei 3 câștigători ai competiției „Românii sunt antreprenori” 2025
Noutăți din business, Evenimente de business, Finanțare, Pitching
-
Oportunități pentru antreprenoare, în 2025: programe, competiții și comunități
Noutăți din business, Știri despre investiții, Antreprenoriat feminin, Finanțare
-
Programul „Start-Up Nation 2024-2025”: finanțare oferită și cine se poate înscrie
Noutăți din business, Finanțare
-
Oportunități pentru antreprenorii creativi: surse de finanțare, programe și investitori
Incubatoare & acceleratoare, Finanțare, Scalare